Professor: Mònica Moles Ena
CODI REC0560651
Durada 30h.
Presentació
Aquest curs és un espai per parar, prendre consciència dels nostres pensaments i l’efecte que tenen en nosaltres, en les nostres emocions, en com ens sentim i com és la nostra experiència, les nostres decisions i les nostres accions.
Objetius:
Ser conscients de la nostra ment distreta i dispersa, i de l’impacte que té en nosaltres els nostres pensaments i la manera en que pensem.
Tenir la experiència d’una pràctica que ens permet desconnectar de l’exterior per connectar amb nosatres mateixos i gaudir de l’efecte d’una ment calmada, en silenci i en pau.
Ampliar consciència, adonar-nos d’altres perspectives, punts de vista i possibilitats.
Augmentar la nostra empatia i compassió amb nosaltres i amb els nostres alumnes i entorn personal i professional.
Format:
Experiencial i pràctic.
Beneficis:
Major coneixement de tu mateix, consciència i connexió amb els teus recursos i el teu potencial.
Gestió intel·ligent dels teus pensaments i de les teves emocions.
Més concentració, atenció i perspectiva.
Més empatia i compassió.
Estructura:
Aprenentatge amb exercicis senzills i pràctics, amb imatges i vídeos de pocs minuts; i amb una experiència de pràctica de Mindfulness grupal.